Daimler Double-Six Series II

287ps, (1974 - 1979)

motor Motor a výkon

Motor

Špecifikácia motora

  • Výkon (kW) 211 kW
  • Konská sila 287 hp
  • Konská sila 283 bhp

Konfigurácia spaľovací

  • Motor s vnútorným spaľovaním ano
    • Výtlak 5.3 l
    • Výtlak 5343 cc
    • Valce 12
    • Ventily na valec 2
    • Vŕtanie 90 mm
    • Zdvih 70 mm
    • Pomer kompresie 9 :1
    • Konfigurácia motora V-Engine
    • Supercharger nie
    • Turbocharger nie

Konfigurácia elektrický

  • Elektrická nie

Prevodovka a pohon

  • Hnacie ústrojenstvo Pohon dvoch kolies
  • Prevodovka Automatická
  • Počet prevodových stupňov 3

Palivo

Všeobecné

  • Palivo Benzín
  • Objem nádrže 91

Výkon

  • Najvyššia rýchlosť 225 km/h
  • Zrýchlenie 0-100 km/h 7.9 sec
  • Najvyššia rýchlosť 140 mph
  • Zrýchlenie, 0-60 km/h 7.6 sec

rozmer Rozmery a hmotnosť

Vonkajšok

  • Dĺžka 4843 – 4945
  • Šírka 1770
  • Výška 1375
  • Predný rozchod 1473
  • Zadný rozchod 1488
  • Rázvor kolies 2763 – 2865 mm
  • Polomer otáčania 11.2 – 11.6
  • Výška jazdy 178

Interiér

  • Head Room, predná 978
  • Head Room, zadná 902
  • Priestor na nohy, predný 1130
  • Priestor na nohy, zadný 838 – 940
  • Ramenný priestor, predná 1372 mm
  • Ramenný priestor, zadná 1372 mm

Váha

  • Pohotovostná hmotnosť 1860

rozmer Vonkajšok

Podvozok a karoséria

Podvozok

  • Podvozok Sedan | Kupé

Dvere

  • Počet dverí ano 2 | ano 4

rozmer Interiér

Vybavenie

Prístrojový klaster

  • Limit počítadla kilometrov 100,000 km/miles

Sedadlá

Všeobecné

  • Počet sedadiel 5

Zadné sedadlo

  • Druhý rad sedadiel ano
  • Tretí rad sedadiel nie

Kufor

  • Celkový objem kufra 481 l
  • Zadný kufor ano
    • Objem 481 l
    • Hĺbka 902 mm
    • Šírka 1130 mm
    • Výška 457 mm
  • Predný kufor nie

ine Iné

Klasifikácia automobilu

  • Americká klasifikácia Full-Size Luxury Car
  • Britská klasifikácia Luxusné auto
  • Austrálska klasifikácia Upper Large Car
  • Európsky segment F-Segment
  • Klasifikácia Luxusné auto

ine Konkrétne údaje o automobile

  • Modelový rok 1975 – 1979